Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna
Home FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj


Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna -> Administracja Publiczna -> Regulamin Istytutu Adm. Publicznej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martin
aDMinistrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Absolwent rok 2007

PostWysłany: Śro 22:32, 16 Sie 2006    Temat postu: Regulamin Istytutu Adm. Publicznej

Tematy tworzymy wg zasady:
- Jeśli ma on dotyczyć któregoś z roczników, w treści tematu należy wpisać wg schematu : I ROK - (nazwa tematu)
- Jeśli temat jest ogólny dla wszytkich z danego wydziału pozostaje bez wpisu rocznika
- Tematy będą wisieć przez 90 dni po tym jak przestaną być aktualne
- wyjatek stanowią tematy które będą mogły być rozwijane przez kolejnych userów nawet na przestrzeni miesięcy czy lat np. praktyka zawodowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna -> Administracja Publiczna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin