Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna
Home FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj


Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna -> FAQ, Ogłoszenia dotyczące forum, Problemy -> Regulaminy pomocnicze poszczególnych działów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akuma
Emerytowany Admin



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Absolwent PWSZ / SSAmgr I Uni. Wroc.

PostWysłany: Pią 13:20, 03 Lis 2006    Temat postu: Regulaminy pomocnicze poszczególnych działów

ROZDZIAŁ III - Ogłoszenia
1. Dla przejżystości tego działu należy wystawiać tylko ogłoszenia poważne i takie, które raczej maja na celu informować nas o czymś, a niżeli prowadzić do dłuższych konwersacji.
2. Ogłoszenia nie będące ogłoszeniami w pełnym tego stopnia znaczeniu, będą przenoszone albo do hyde parku, albo usuwane z forum, o czym w przypadku usunięcia osoba zostanie powiadomiona "prywatną wiadomością" i przekierowana do innego działu w celu prowadzenia dalszej rozmowy
3. W razie jakichkolwiek niejasności prosimy zadawać pytania do administratorów lub też moderatorów
4. Ogłoszenia będą wisieć przez 60 dni po tym jak przestaną być aktualne

ROZDZIAŁ IV - Imprezy
1. Dla przejrzystości tego działu należy wystawiać informacje dotyczące ściśle imprez (muzycznych, kabaretowych, itp.) Dział ten ma na celu informować nas o imprezach odbywających się w określonych miejscach z konkretną datą!(godzinę startu imprezy umieszczamy w poście)
2. Zabrania się umieszczania informacji dotyczących imprez sportowych(info takie umieszczamy w dziale-sport!)
3. O imprezach należy informować za pomocą tematów ogłoszeń (wtedy ogłaszamy imprezy, które są konkretne i poważne - np. imprezy typu: Spring Mixery, czy Old School Party bądź też odbywają się regularnie co jakiś czas np. cykliczna impreza Technologica, a także spotkania forum-owiczów; spontanicznie organizowane ogniska, heepeningi itp.) wpisując w kolejności: Datę i miejsce imprezy!
4. Dla przejrzystości i porządku działu imprezy tematy dotyczące wypadów forum-owiczów czy też spontaniczne zoorganizowanych ognisk będą widniały od kilku do góra kilkunastu dni(w zależności od popularności danego tematu).
5. Swoiste reklamy (barów, klubów itp.) będą widniały na forum jako temat przyklejony.
6. Tematy ogłoszenia( a co za tym idzie informacje o poważnych imprezach)będą zamykane po 7 dniach od odbycia się imprezy(z wyjątkiem tematów cieszących się dużym powodzeniem)a po 30 dniach od zamknięcia będą przenoszone do działu archiwum.
7. Nie dopuszczalne jest zakładanie osobnych tematów dotyczących tego samego wątku!
8. Złamanie regulaminu grozi otrzymaniem ostrzeżenia!
9. W razie jakichkolwiek niejasności prosimy zadawać pytania do administratorów lub też moderatorów.

ROZDZIAŁ V - Samorząd PWSZ AS
1. Regulamin ogólny

ROZDZIAŁ VI - Koło homo Politicus
1. Regulamin ogólny

Rozdział VII - offtopic - PWSZ AS
1. Dział offtopic - PWSZ jest działem w którym można dyskutować na różne tematy dotyczące naszej uczelni.
2. W razie jakichkolwiek niejasności prosimy zadawać pytania do administratorów lub też moderatorów
3. Tematy będą usuwane po 90 dniach od napisania ostatniego postu lub też wcześniej zamykane jeśli wątek będzie sprawiał wrązenie bardzo nieaktualnego przez więcej niż 30-60 dni.


Rozdział VIII - offtopic inne
1. Dział offtopic-inne jest działem w którym można dyskutować na różne tematy nie dotyczące naszej uczelni.
2. W razie jakichkolwiek niejasności prosimy zadawać pytania do administratorów lub też moderatorów
3. Tematy będą usuwane po 90 dniach od napisania ostatniego postu


Rozdział IX - Salon artystyczny
1. Wrzucamy treści, które dotyczą nas samych, nie kopiujemy obrazków, tekstów itp ze stron internetowych, ani nie podkradamy ich nikomu
2. Starajmy sie pisać w tym dziale wg jakiejś koncepcji, by łatwiej było znaleźć odpowiedni materiał.
3. Krytyka rozumiana jest jako konstruktywna wypowiedź dłuższa niż jedno/dwa zdania. Jest to dział ściśle moderowany i każdy zaśmiecający post będzie usuwany.

ROZDZIAŁ X - Bractwo Biała Owca
1. Dostęp mają tylko członkowie Bractwa

ROZDZIAŁ XI - Działy każdego roku
1. Działy te pracują wg tego, jak życzą sobie moderatorzy danego roku, danego wydziału.
2. Administratorzy będą czuwać nad nienaginaniem regulaminu ogólnego.
3. Osoby pełniące funkcje moderatora danego działu są osobami, uczącymi się na danym roku, na danym wydziale, przez co ich znajomość tematów powinna być większa, wnioskuje się więć, że moderatorzy będą radzić sobie w swoich działach bez większego nadzoru administratorów.
4. Wszelkie pytania i nieścisłości należy kierować do moderatorów danego działu, w szczególnych przypadkach do administratorów.
5. Po zakończeniu kązdego roku działy zostaną przeniesione o rok wyżej, a nieaktualne tematy usunięte.
6. Po zakończeniu roku szkolnego 2005/2006 zostanie utworzona zakładka absolwenci, gdzie każdy absolwent będzie mógł wypowiadać się na forum w swoim własnym dziale.

ROZDZIAŁ XII - FAQ, PROBLEMY
1. Każdy użytkownik, który ma jakiś problem dotyczący prowadzenia naszego forum, ma problemy techniczne lub ma propozycję zmian na forum pwoinien wypowiedzieć się w tym dziale.
2. Dział ten też jest działem informacyjnym i porzadkowym dla wszytkich użytkowników

ROZDZIAŁ XIII - ARCHIWUM
1. Do działu trafiają tematy:
a) które powinny zosatać usunięte, będą one przechowywane w archiwum przez 180 dni, czyli pół roku:), po czym całkowicie znikną z forum:)
b) które powtarzaja się lub sa niezgodne z regulaminem

ROZDZIAŁ XIV - POMOCE NAUKOWE
1. Do działu tego wrzucamy wszystkie pomoce naukowe, które mogą się przydać dla kierunku, który studiujemy.
2. Działamy wg schematu (? ROK - PRZEDMIOT - ściaga, materiał itd.. ), pozwoli on nam w łatwy sposob odnaleźć odpowiedni materiał lub ściagę, która byc może będzie nam szybko potrzebna.
3. Prośby o ściagi należy pisać w opdowiednim przygotowanym do tego wątku.
4. W temacie 'Prośby o ściągi...' nie spamujemy, czyli nie piszemy co dziennie tej samej prośby, robimy to tylko jeśli przez długi czas nikt wrzucił nam odpowiedniego materiału na form. Prosi sie o nie odpowiadanie na zadane prośby w tym temacie, a jeśli dana osoba jest w posiadaniu ściąg po prostu o wrzucenie ich na forum.

Rozdział XV - Kultura i rozrywka
1. W działach tych piszemy odpowidnio o tym co dotyczy filmów, książek itp..., muzyki, sportu, gier, a także zabawnych humorystycznych rzeczy.
2. Pamiętajmy o tym, by nazwa tematu bezpośrednio wskazywała o czym będzie w nim mowa. Temat powinien być czytelny i zrouzmiały dla użytkowników przeglądających forum, gdyż łatwiej będzie odnaleźć to o czym chce sie napisać.
3. Tematy dotyczące mp3, czy video mają na celu zdobywanie trudno dostępnych materiałów typu bootlegi, koncerty zespołów, których słuchamy, najważniejsze jest żeby nie podawać linków do torrentów itp. programów, podawać należy jedynie stronki, z których bezpośrednio można ściągnąć dany materiał, pamietajmy by ne byly to utwory oficjalne, które można dostać w sklepach.

XV a) - Sport
1.W tym dziale piszemy o wszystkim, co jest związane jest ze sportem.
2. Pamiętajmy o tym, by nazwa tematu bezpośrednio wskazywała o czym będzie w nim mowa. Temat powinien być czytelny i zrozumiały dla użytkowników przeglądających forum, gdyż łatwiej będzie odnaleźć to o czym chce się napisać.
3.Zabronione jest zakładanie tematów o podobnym wątku
4.Tematy zakładamy jako zwykłe za wyjątkiem
- info o konkretnej imprezie sportowej (z datą!), temat - ogłoszenie
- wyniki i osiągnięcia sportowe naszych studentów, temat-przyklejony
5.Złamnie regulaminu grozi otrzymaniem ostrzeżenia.
6. W razie jakichkolwiek niejasności prosimy zadawać pytania do administratorów lub też moderatorów.
7.Tematy będą blokowane po 7 dniach od odbycia się imprezy sportowej (za wyjątkiem tematów cieszących się dużą popularnością) a po 30 dniach od zamknięcia będą przenoszone do działu archiwum

XV b) - Gry
1. Piszemy o wszytskim co dotyczcy gier
2. Niektóre gry są jak dobra ksiązka i posiadają zaskakujace zakończenie i zwroty akcji - nie odbieraj innym przyjemności i nie opisuj tych kluczowych momentów. Jeśli jednak naprawde musisz to zrobić zaznacz ten element tekstu jako tzw. spoiler (ang. spoil - psuć) lub pomnijesz znacznie czcionkę.
3. Staramy sie nie mieszac tematów - jesli chcemy zaczac dyskuje o konkretnej grze/seri, zakładamy nowy temat.
4. Zabronione (pod groźbą ostrzeżeń/bana) jest podawanie jakichkolwiek linknów do pirackich gier.
5. Jesli chcemy pożyczyć/wymienić sie grami to takie sprawy załatwiamy poprzez prywatną wiadomość.
6. I na koniec - piszmy z sensem i udowodnijmy ze gry są równoprawna gałęzią współczesnej rozrywki Very Happy

XV c) - Humor
1. Do działu wrzucamy wszelkie zabawne materiały i prowadzimy dyskusje na ich temat.
2. Nie zakładamy osobnych tematów aby wrzucić kawał czy zabawny link/zdjęcie/animację – od tego są osobne zbiorcze tematy
3. Nowe tematy zakładamy gdy jest szansa na jakąkolwiek dyskusję z nimi związaną
4. To że jest to luźniejszy dział, nie oznacza, że można tu spamować – moderatorzy czuwają :).
5. Zabronione (pod groźbą ostrzeżenia /bana) jest wpisywanie w dziale treści wulgarnych, obraźliwych czy niezgodnych z głównym regulaminem forum.

ROZDZIAŁ XVII - TV ZAMKOWA
1. Dział został stworzony, aby dyskutować o działalności naszej uczlenianej telewizji - TV Zamkowa.
2. Telewizja jest młoda i cały czas ewoluuje - jesli macie jakies pomysły lub sugestie nie krepujcie się ich opisywać.

ROZDZIAŁ XVIII - Shoutbox
1. Obowiązuje kultura!!!!!!!!!!
2. Jakiekolwiek przejawy braku kultury wiążą się z banem na ip użytkownika Shoutboxa
3. Każdy odpowiada za to co napisze
4. Służy on szybkiej wymianie informacji w celu łatwiejszej komunikacji między użytkownikami forum


Wszelkie inne poprawki zostaną dopisane w miarę rozwoju forum. Pozdrawia ekipa adminów.


Wszelkie prawa zastrzeżone dla www.silesius.fora.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna -> FAQ, Ogłoszenia dotyczące forum, Problemy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin